קידום אתרים

קידום אתרים

קידום אתרים במנועי החיפוש השונים. לדוגמה, גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם. על כן, נוכחות האתר שלך בגוגל היא חובה. אולם, נוכחות בלבד לא מספיקה, חשוב מאוד להופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש, שכן מחקרים מראים כי רק 5% מהגולשים עוברים לדף השני.

אתרים מקודמים אורגנית בגוגל על פי הכללים שנקבעים מעת לעת על ידי גוגל. להלן דוגמה לחמישה כללים חשובים על מנת שפעולת הקידום האורגני SEO תישא תוצאות:

 

תוכן רלוונטי ואיכותי – גוגל אוהב אתרים עם תוכן רלוונטי ואיכותי.

תוכן רלוונטי – תוכן מותאם לתחום העסק, כזה שיגרום לגולשים לקרוא ואף לעשות פעולות באתר. כמו כן, תוכן הכולל מילות המפתח המתאימות על מנת שניתן יהיה למצוא את האתר בחיפוש בגוגל.

תוכן איכותי – תוכן המתאר באופן מפורט ומעמיק את השירות או המוצר הניתנים במסגרת האתר. יש לשים דגש מיוחד על ניסוח וכן על מבנה הפסקאות וכותרות התכנים

 

חוויית הגלישה – או, במילים אחרות, חוויית המשתמש, היא האופן שבו הגולשים והגולשות מנווטים את דרכם באתר שלך. ככל שחוויית הגלישה נעימה ונוחה יותר, זמן השהות באתר שלך יהיה רב יותר והגולשות והגולשים יקליקו על יותר קישורים בתוך האתר. גוגל כמובן מעדיף אתרים בהם זמני השהות ארוכים יותר ובהם הגולשות והגולשים מקליקים יותר על קישורים.

 

קישורים נכנסים

לינקים המפנים גולשות וגולשים אל האתר שלך אמורים להיות בעלי מוניטין גבוה מבחינת גוגל וכן רלוונטיים לתחום שבו עוסק האתר שלך.

שרת ודומיין

שרת – קיימת חשיבות גבוהה לכך שהשרת בו מאוחסן האתר יהיה מאובטח ובעל זמני טעינה מהירים.

דומיין – דומיין זאת הכתובת של האתר. חשוב שהדומיין יהיה מקומי, כלומר, בישראל הסיומת תהיה co.il, ורלוונטי, משמע, נושא את שם העסק, המוצר או השירות.

 

מבנה עמוד וקוד

מבנה עמוד – כל עמוד בתוך האתר אמור להיות בעל כותרת ותת כותרת רלוונטיות לתוכן העמוד. בהתאמה, גוף התוכן אמור להיות רלוונטי לכותרות ולנושא האתר.

קוד – כל אתר אינטרנט נבנה באמצעות קוד שהוא בעצם כינוי כללי לשפות תכנות. הקוד שעל פיו נבנה האתר שלך אמור להיות מקצועי, נקי ומסודר.