פרסום בלינקדאין

פרסום בלינקדאין

פרסום בלינקדאין מומלץ אם יש לך מוצר או שירות שקהל היעד שלו הוא אנשי מקצוע או עסקים אחרים (B2B). רשת הלינקדאין מורכבת מאנשי ונשות עסקים, שחלקם מתעניינים במוצר או בשירות כמו שלך, ואליהם בדיוק אתה מעוניין להגיע.

נוכח זהות הקהל המשתמש בלינקדאין, פרסום בלינקדאין לא מתאים לכל עסק או לכל מוצר. אנחנו יודעים להתאים את הפרסום הנכון לקהל הנכון, ולפני שנייעץ לך לפרסם בלינקדאין, נבחן את מהות העסק ו/או המוצר שלך.

זאת פלטפורמה נפלאה עבור חברות שהמוצר או השירות שלהן מיועד לאנשי מקצוע או בעלי עסקים.
לדוגמה, חברה שמוכרת תוכנה לניהול עסק – פלטפורמת הלינקדאין תהיה סופר רלוונטית בעבורה, כי שם אנחנו פונים ישירות לבעלי חברות או עסקים, שהם בעצם הלקוחות הישירים של התוכנה.
הפרסום בלינקדאין כרוך בתשלום, ובדומה לפייסבוק, חובה לבצע פילוח על מנת לפנות לקהל היעד המדוייק.