פרסום בגוגל

פרסום בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם. כמעט כל מי שמחפש מוצר באינטרנט עושה זאת דרך מנוע החיפוש של גוגל, כך שלמעשה, נוכחות האתר שלך במנוע החיפוש של גוגל היא חובה. נוכחות בלבד לא מספיקה, שכן, כמה פעמים אחרי שהקלקת על חיפוש מונח בגוגל טרחת לעבור לדפים הנוספים או לפחות לגלול את המסך למטה? בעבור רובנו, התשובה היא, לעיתים נדירות או אפילו בכלל לא. כך מתנהג גם הלקוח הממוצע שלך. כאשר הוא מחפש מוצר, הוא ייכנס בדרך כלל לאתרים המופיעים ראשונים בתוצאות החיפוש.

גוגל מאפשרת לעסקים לרכוש פרסום על פי התקציב המתאים להם, באמצעות קידום ממומן.

פרסום מודעה שתופיע בתוצאות העליונות של החיפוש בגוגל עולה כסף.

 

התשלום מתבצע בדרך כלל בעבור כל קליק על המודעה שלך (Cost Per Click (CPC.

גוגל מתחשבת בעסקים, ומאפשרת להתאים את התקציב ליכולת של העסק.

כל עסק מחליט כמה הוא מעוניין להשקיע, והחיוב נעשה על פי מספר הקליקים שנעשו בפועל על המודעה. כאשר התקציב ליום מסויים נגמר, הפרסום יורד מגוגל.

בקידום ממומן, אם כן, אתם יכולים לשלוט בהוצאות הפרסום.

המטרה של הקידום הממומן היא להבליט עסקים שאינם מופיעים באופן רגיל בתוצאות הראשונות של החיפוש בגוגל. גוגל מאפשרת לאותם עסקים לבלוט ובכך מגדילה את הסיכויים של כל עסק להגיע אל קהל היעד שלו.

מטרה נוספת של קידום ממומן היא קידום מוצר מסויים מתוך סל המוצרים של העסק. קידום זה מתבצע באמצעות דף נחיתה, שהוא בדרך כלל אתר קצר, שנועד לקדם מוצר ולאו דווקא את כל העסק. אם כי, מובן שקידום העסק הוא תוצאת לוואי הכרחית, מכיוון שדף הנחיתה מכיל בדרך כלל את הלוגו, פרטי ההתקשרות, מספר מילים על העסק העיקרי ואף קישור לאתר האינטרנט הראשי של העסק. גם דף הנחיתה מקודם באמצעות תשלום לגוגל, זהו קידום ממומן לכל דבר ועניין.