פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם

רשת האינסטגרם מתבססת בעיקר על ויז'ואל (Visual), על כן, הפרסום במסגרתה חייב למשוך את העין מבחינה אסתטית והתמונה או הסרטון המצורפים לפרסום חייבים להיות מדוייקים מבחינת המסר השיווקי וגם מעוצבים נכון. הקהל הגולש באינסטוש מורכב בדרך כלל מחבר'ה צעירים.

רשת האינסטגרם מתבססת בעיקר על תמונות, על כן, הפרסום במסגרתה חייב למשוך את העין מבחינה אסתטית והתמונה המצורפת לפרסום צריכה להיות מדוייקת מבחינת המוצר והמיתוג שלו.

כמו כן, וכפי שאתם ודאי יודעים, באינסטגרם כמות העוקבות והעוקבים קריטית לקידום המוצר שלך, ככל שיש לך יותר עוקבות ועוקבים, הדבר מעיד על העניין הרב שהעסק שלך מעורר בקרב הקהל.

יותר עוקבות ועוקבים ניתן להשיג באמצעות פרסומים מעניינים ומושכים את העין. על כן, לא די בעיצוב ותוכן חובבניים, יש צורך לשכור אנשי ונשות מקצוע מתאימים לכל אחד מהנושאים הללו. כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומבטיחים להיות קשובים לכל בקשה או הערה וכן הארה, על מנת שתשיג את התוצאות הטובות ביותר בעבור העסק שלך.