כתיבת תוכן

כתיבת תוכן

כתיבת תוכן מקצועית מתאימה את סגנון התוכן לקהל היעד שלך, וכן מתאימה את התוכן למנועי החיפוש, על מנת שבפעם הבאה שלקוח או לקוחה יחפשו מוצר או שירות כמו שלך, הם יגיעו בדיוק אליך

סביר להניח שלא היית קונה מאתר שמופיעות בו שגיאות כתיב. זה בסיסי. כתיבת תוכן היא הרבה יותר מ"לא לכתוב בשגיאות כתיב". כתיבת תוכן מקצועית מתאימה את סגנון התוכן לקהל היעד שלך וכן מתאימה את התוכן למנועי החיפוש, על מנת שבפעם הבאה שלקוח או לקוחה יחפשו מוצר כמו שלך, הם יגיעו בדיוק אליך.

מנועי החיפוש מקדמים תוכן שהינו רלוונטי למוצר הנמכר. על כן, תרצה שהתוכן באתר שלך יהיה מקצועי וכולל מונחים מקצועיים מתאימים.

בהתאם, לפני שאנחנו מתיישבים לכתוב את התוכן שלך, אנו מבצעים מחקר מקיף לגבי המוצר שלך, התחום בו אתה מתמקצע ומילות המפתח המתאימות, כל זאת על מנת שגוגל ירצה לקדם את האתר שלך וכן על מנת הגולש או הגולשת שיגיעו לאתר שלך יידעו שהם מצאו את מה שהם מחפשים.

בעולמנו הדיגיטלי, גולשים מחפשים תוכן מקורי ומושך, על מנת שימשיכו לקרוא את מה שיש לך לומר. לא מספיק להעלות תוכן "יבש" לגבי המוצר שלך, התוכן אמור להיות מעניין. כלל "השלוש שניות" רלוונטי אף כאן (תזכורת: גולש ממוצע מחליט תוך שלוש שניות אם להישאר באתר או לעזוב אותו), ואתה כמובן רוצה שהגולשים יישארו יותר משלוש שניות.

סגנון התוכן באתר אמור להתאים לתחום העסק שלך. התוכן אמור להיות כתוב בשפה שקהל היעד מכיר. למשל, אתר אינטרנט הפונה לאוכלוסייה מבוגרת יימנע ממילות סלנג עכשוויות. שפה שאינה מתאימה לקהל היעד תגרום לנטישת האתר שלך ולא תשיג את המטרה. יתרה מכך, שימוש בשפה שאינה מתאימה לקהל היעד עלול ליצור אנטגוניזם לעסק שלך ואף לפגוע באוכלוסיות מסויימות, ושוב, לא תשיג את המטרה שלך.

אתר מנצח הוא אף אתר שמכיל תוכן מקצועי וכולל מונחים מקצועיים מתאימים. אתר שמכיל תוכן מקצועי, לרבות מאמרים בתחום הרלוונטי ובלוג, מזוהה על ידי הגולשים כאתר רציני ואליו ירצו יותר גולשים להגיע ואף יחפשו אותך ברשת מבלי שתצטרך לפרסם. זה המקום לציין, כי גוגל, מנוע החיפוש הנפוץ בעולם, שבו קרוב לוודאי שחלק גדול מהלקוחות הפוטנציאליים שלך גולשים, אוהב לקדם אתרים עם תוכן מקצועי ומקורי, שבהם יש מאמרים ובלוג. ואם גוגל החליט, מי אנחנו שנתווכח?

לסיכום – לא די בכך שהתוכן יהיה כתוב בעברית תקנית ואינו מכיל שגיאות כתיב, התוכן צריך להיות מותאם לקהל היעד, לדבר בשפה שלו ולהכיל מונחים מקצועיים ומאמרים.