בניית אתרים

בניית אתרים

אתר האינטרנט הוא הפנים של העסק שלך ברשת. העיצוב, חוויית המשתמש והתוכן שלו הם הקובעים כיצד יתייחסו למוצר או לשירות שלך ואם ירכשו אותו או לא.

עיצוב האתר צריך להתאים לאופי העסק שלך וכך גם חוויית המשתמש, חוויית המשתמש בעבור אתר שמוכר תוכנה למתכנתות ולמתכנתים תהיה שונה מאתר המוכר מוצרי פנאי לקהל הרחב למשל התוכן של אתר האינטרנט שלך יקבע אם ייכנסו אליו גולשות וגולשים, ויתרה מכך, תוכן האתר יקבע האם אלה יהיו לקוחות פוטנציאליים או לא.
התוכן הנכון מורכב, בין היתר, ממילות מפתח. מילות מפתח הן המילים שהלקוחות שלך מקלידים כאשר הם מחפשים מוצר כמו שלך. למשל, אם המוצר שלך הוא סדנאות בישול, רוב הסיכויים שקהל היעד שלך מחפש את המילים "סדנאות בישול", "סדנאות בישול בתל אביב" וכו', שתי המילים הללו הן דוגמה למילות מפתח בעבור המוצר שלך ועליך לדאוג לכך שהן תופענה בו

מידע על המוצר – אתר אינטרנט אמור להכיל מידע על המוצר שלך. מה העסק שלך מציע בעצם. היכן ניתן לרכוש את המוצר שלך. אם מדובר במוצר שניתן לרכוש אונליין, חשוב לדאוג לכך שתהליך הרכישה יהיה פשוט ומובן, אחרת לקוחות פוטנציאליים עלולים להתייאש ולוותר על הרכישה.

עסקים רבים מוסיפים לאתר (וטוב שכך) עדויות של לקוחות שניסו את המוצר ואהבו אותו. העדויות הללו חשובות על מנת לבסס אמינות.

יצירת קשר – אתר האינטרנט אמור גם להכיל אפשרות ליצירת קשר, בין אם מדובר במייל, כתובת פיזית של העסק, מספר טלפון וכו'. אם מדובר בעסק שיש לו דף עסקי ברשתות החברתיות (רצוי מאוד), באתר האינטרנט אמורים להופיע אף קישורים לאותם דפים.

האמור לעיל מתייחס לאתר אינטרנט בסיסי, מובן שתמיד עדיף להוסיף (אבל לא יותר מדי, על מנת לא להכביד על האתר מה שעלול להוביל לטעינה איטית שלו ולבריחת לקוחות). למשל, ניתן להוסיף לאתר בלוג, שבו מתפרסמים מאמרים שונים הקשורים למוצר או לתחום של העסק.

טיפ חשוב: גוגל מאוד אוהבת אתרים עם תוכן מקורי ומתעדכן

אנחנו מתמחים בבניית אתרים, שיובילו את הלקוחות הנכונים אל העסק שלך

 

תהליך בניית אתר מורכב ממספר שלבים:

השלב הראשון – ניסוח מטרה

בטרם תפנה להקמת אתר לעסק שלך, חשוב לנסח מטרה ברורה: מה אתה מעוניין להשיג באמצעות האתר.

הצוות שלנו המיומן בבניית אתרים יסייע לך בניסוח מטרתך.

קיימים סוגים שונים של אתרים, לדוגמה:

אתר חנות וירטואלית – בו המטרה העיקרית היא למכור מוצרים. היתרון באתר חנות וירטואלית הוא האפשרות למכור לאוכלוסיה נרחבת בתפוצה רחבה, אפילו במקביל למכירות שיש לך בחנויות פיזיות.

חשוב מאוד לדאוג לכך שחוויית הרכישה תהיה פשוטה ונוחה. כמו כן, עליך לשדר אמינות דרך האתר, כלומר, האתר אמור להיות בנוי באופן מקצועי עם תוכן רלוונטי. אל תשכח שמדובר כאן בלקוחות שאמורים לשלם לך על המוצר דרך האתר מבלי שהם מכירים את העסק שלך באופן אישי.

אתר תוכן – אתר עם מידע נרחב אודות עסק, מוצר או שירות. באתרי תוכן ניתן למצוא מאמרים ובלוג הקשורים לתחום העסק, והמטרה שלו היא לספק כמה שיותר מידע לגולשים. אחד היתרונות של אתרי תוכן היא השהיה הארוכה יותר של הגולשים באתר, מה שתורם מאוד לקידום האורגני בגוגל.

אתר תדמית – מטרת אתרי תדמית היא להניע לפעולה, כלומר, לגרום לגולשים לרכוש או להשאיר פרטים. אתר זה מציג את העסק, המוצר או השירות ללקוחות פוטנציאליים. הוא יהיה קצר בדרך כלל עם פחות תוכן ויותר תמונות.

דף נחיתה – אתר המורכב מדף אחד, שמטרתו לקדם מוצר או שירות ספציפיים ולקבל המרות איכותיות (המרות – אנשים שמשאירים פרטים באתר, מתקשרים או רוכשים). דפי נחיתה מכילים בדרך כלל מעט תוכן. גם סגנון התוכן בדפי נחיתה שונה מזה המופיע באתר רגילים, שכן, המטרה היא להציג מול עיניו של הגולש את כל מה שאתה רוצה להעביר, ללא הסחות דעת, על מנת להניע אותו לפעולה: השארת פרטים או רכישה.

 

השלב השני – השגת המטרה

מיותר לציין (ובכל זאת נציין), כי לא די בניסוח מטרה, אתה גם רוצה להשיג אותה.

בעולמנו התחרותי, תהיה בטוח שעסקים כמו שלך קיימים במאות אם לא באלפים ברשת. מחקרים מראים, כי גולש ממוצע מחליט תוך 3 שניות אם להמשיך לגלוש באתר שלך או לא. ואתה, כמובן, מעוניין שהוא יישאר באתר ואף (באתרים מתאימים) יבצע פעולות שונות. אי לכך, לא די בכך שהאתר שלך יכוון למטרה, עליך לדאוג לכך שהוא אף יעוצב נכון ויכיל את התוכן האיכותי שהגולש שלך מחפש.

וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. בטרם בניית אתר ללקוחותינו, אנחנו עורכים אפיון. אפיון כולל מחקר לזיהוי הלקוחות שלך, מה הם מחפשים, מה מעניין אותם, היכן הם גולשים בדרך כלל, מה הרגלי הצריכה שלהם, ה"כאבים" שלהם. רק באמצעות אפיון כזה, תוכל לדעת מה הלקוחות שלכם באמת רוצים וצריכים, ורק כך תוכל להגיע אליהם באמת.

 

השלב השלישי – בניית האתר

כעת, כאשר אנחנו יודעים מהי המטרה של האתר ומיהו קהל היעד, אנחנו יכולים להתפנות לבנות את האתר המנצח שלך, כולל עיצוב, תוכן וחנות וירטואלית (במקרים מתאימים).

 

השלב הרביעי – ניהול האתר

לאחר שבנינו את האתר על פי המטרה ובהתאם לאפיון הלקוחות, יש לוודא שהגולשים באמת מקבלים את מה שהם צריכים ורוצים, או, במילים אחרות, יש לדאוג לכך שהמטרה שלך תושג במלואה.

ניהול האתר כולל בחינת התנהגות הגולשים, אילו דפים יותר מתויירים ואילו פחות, איזה תוכן מעניין יותר ואיזה פחות.

 

כבונוס ללקוחות שלנו אנחנו מעניקים בדיקת תקינות אתר או ייעוץ לגבי בניית אתר מנצח חינם. כל שנותר לך הוא ליצור עמנו קשר, אנחנו נדאג לכל היתר.